Terms of service

Šie pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka pircēja (turpmāk – Pircējs) un interneta veikala www.luxeol.lt, kuru pārvalda UAB „Eusova Cosmetics“ (uzņēmuma kods 306628794, PVN maks. kods LT100017830715, juridiskā adrese Antano Tumėno g. 4, LT-01110 Vilnius, e-pasts info@luxeolshop.com) (turpmāk – Pārdevējs), savstarpējās tiesības, pienākumus, apmaksas, piegādes, atteikuma tiesību un garantijas nosacījumus.

Iegādājoties preces, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un piekrīt tos ievērot.

1. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
1.1. Distances pirkšanas-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs interneta veikalā noformē pasūtījumu, sniedz nepieciešamos datus un apmaksā preces.
1.2. Līgums tiek noslēgts un izpildīts saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa (CK) 6.228¹–6.228¹⁰ pantiem, kas reglamentē patērētāju līgumus un distances tirdzniecību.

2. Cenas, apmaksa un preču piegāde
2.1. Visas preču cenas interneta veikalā ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
2.2. Pircējs norēķinās par precēm, izmantojot pasūtījuma noformēšanas brīdī norādītos elektroniskos maksājuma veidus.
2.3. Preces tiek piegādātas Pircēja izvēlētajā veidā. Piegādes termiņi un cenas tiek norādītas pasūtījuma noformēšanas brīdī.
2.4. Īpašumtiesības uz precēm pāriet Pircējam no pilnīgas apmaksas brīža.

3. Tiesības atteikties no līguma (Preču atgriešana)
3.1. Saskaņā ar CK 6.228(10) pantu, Pircējam (patērētājam) ir tiesības, nenorādot iemeslu, atteikties no distances līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
3.2. Pircējam izmantojot atteikuma tiesības, Pārdevējs atmaksā Pircējam visu samaksāto summu, ieskaitot Pircēja samaksātos piegādes izdevumus (izņemot papildu izmaksas, kas radušās, Pircējam izvēloties citu piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais lētākais standarta piegādes veids). Nauda tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis paziņojumu par atteikumu (Pārdevējs var aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad saņem preces atpakaļ vai Pircējs iesniedz pierādījumu, ka preces ir nosūtītas).
3.3. Tiešās preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
3.4. Ja Pārdevējs nav pienācīgi informējis Pircēju par atteikuma tiesībām, Pircējam ir tiesības atteikties no līguma 12 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
3.5. Lai atteiktos no līguma, Pircējs var iesniegt brīvas formas iesniegumu e-pastā info@luxeolshop.com vai aizpildīt paraugu atteikuma veidlapai.

4. Preču higiēna un izņēmumi (Kad preces nevar atgriezt)
4.1. Saskaņā ar CK 6.228(10) panta 2. daļu, atteikuma tiesības neattiecas uz iepakotām precēm, kuras pēc piegādes ir atvērtas un nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ.
4.2. Kosmētikas un personīgās higiēnas preces var tikt atgrieztas tikai tad, ja tās nav lietotas, un to iepakojums, aizsargplombas, folijas, membrānas vai uzlīmes nav bojātas.
4.3. Pircējam ir tiesības apskatīt preci tā, kā tas būtu atļauts fiziskā veikalā (nepārkāpjot higiēnisko aizsardzību).
4.4. Pircēja subjektīvās sajūtas (piemēram, smarža, tekstūra, nepatīkama krāsa) pēc higiēnas preces atvēršanas/lietošanas netiek uzskatītas par preces trūkumu, kas dotu tiesības atgriezt lietotu preci.

5. Preces vērtības samazināšanās
5.1. Pircējs ir atbildīgs tikai par preces vērtības samazināšanos, kas radusies darbību dēļ, kuras nebija nepieciešamas, lai konstatētu preces veidu, īpašības un darbību.
5.2. Ja atgriežamā prece ir bojāta, nekārtīga vai nav pilnā komplektācijā, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atgriežamo preci vai samazināt atmaksājamo summu proporcionāli preces vērtības samazinājumam.

6. Preču kvalitāte un garantija
6.1. Pārdevējs apņemas pārdot preces, kas ir atbilstošas kvalitātes un atbilst pasūtījumā norādītajām īpašībām.
6.2. Iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preci, Pircējam ir tiesības izmantot likumā noteikto garantiju un izvirzīt prasības par preces trūkumiem 2 (divu) gadu laikā no preces nodošanas dienas.
6.3. Ja precei ir noteikts derīguma termiņš, pretenzijas par kvalitāti var tikt izteiktas, ja trūkumi konstatēti pirms šī termiņa beigām.
6.4. Pārdevējam ir tiesības lūgt Pircējam iesniegt nekvalitatīvās preces fotogrāfijas vai citus pierādījumus.

7. Sūdzību izskatīšana un strīdu risināšana
7.1. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, ne vēlāk kā 3 (trīs) mēnešu laikā no pārkāpuma dienas rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja e-pastā info@luxeolshop.com, izklāstot savas prasības.
7.2. Pārdevējam ir pienākums izskatīt iesniegumu bez maksas un sniegt detalizētu motivētu atbildi ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā.
7.3. Ja strīdu neizdodas atrisināt mierīgā ceļā, Pircējam ir tiesības vērsties pie ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāja – Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta (VVTAT) (adrese: Goštauto g. 12, Viļņa, Lietuva, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, mājaslapa: www.vvtat.lt) vai tieši tiesā.
7.4. Iesniegumu vai sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādāto preci vai pakalpojumu Pircējs var iesniegt arī, izmantojot Elektronisko patērētāju strīdu risināšanas (EGS/ODR) platformu: http://ec.europa.eu/odr/.

8. Personas datu aizsardzība
Pircēja personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) un tīmekļa vietnē publicēto Privātuma politiku.

9. Noslēguma noteikumi
Noteikumi var tikt mainīti pēc Pārdevēja ieskatiem. Izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas brīža interneta veikalā un attiecas tikai uz jaunajiem līgumiem. Pasūtījumiem tiek piemērota Noteikumu redakcija, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.